Eén adres voor het ontwerp en de realisatie van uw nieuwe kantoor

U denkt aan een nieuw kantoor. U zoekt daarvoor een professionele partner die uw wensen en ideeën vertaalt naar een creatief ontwerp. Die op slimme wijze de bouw- en proceskosten laag houdt en garant staat voor een soepel proces. Van het eerste idee tot en met het moment dat uw mensen aan de slag gaan in uw nieuwe kantoor. Die partner vindt u in NEWKANTOOR.

NEWKANTOOR is gespecialiseerd in het uitvoeren van turnkey kantoorinrichtingen en neemt het gehele proces van u over. Wij kunnen niet alleen een nieuw kantoor ontwerpen, maar zorgen ook voor de oplevering hiervan. Dat scheelt u zorgen, tijd en geld.

Van ontwerp tot realisatie uw project in vertrouwde handen

Vanaf het moment dat u uw wensen, budget en tijdsbestek bij ons kenbaar maakt, denken wij in creatieve, strakke en functionele oplossingen. Realistische en betaalbare ontwerpen. Zo weet u al vanaf het eerste moment waar u aan toe bent.

Altijd binnen uw deadlines

Tijd is geld. Efficiënt denken, plannen en uitvoeren is binnen het team van NEWKANTOOR de standaard. Omdat we perfect op elkaar zijn ingespeeld, korte lijnen hebben en een no-nonsense aanpak nastreven, zijn ambitieuze deadlines voor ons geen probleem. We kijken welke processen naast elkaar kunnen lopen om kostbare tijd te besparen. Het leveren van kwaliteit heeft daarbij onze focus. Uw project wordt op de afgesproken datum compleet en stofvrij opgeleverd.

Altijd binnen budget

NEWKANTOOR maakt binnen uw budget meer mogelijk. Met 22 jaar ervaring in het vak van kantoordesign, hebben wij een groot en goed netwerk van fabrikanten en leveranciers opgebouwd.  Hierdoor weten we feilloos waar we welke materialen, producten en merken voor de beste prijs voor u kunnen inkopen.
En zo kunnen wij voor grote én kleine organisaties een mooi nieuw kantoor ontwerpen.

Hier vindt u ons

  • Melkpad 37, 1217KB
    Hilversum
  • 035 62 42 027
    (ma - vr 08.30 – 17.00 uur)
Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.